White Crow
It’s not always easy to be slightly different from everyone else, as a little white crow learns from personal experience in this animated film. She’s taunted by the other crows, who are all black. When their surroundings are threatened by turbulent changes to the environment, however, it’s the white crow whose otherness is an advantage, enabling her to find a solution for the whole flock.