Warlock
In this Classic Western, Henry Fonda and Anthony Quinn clean up a lawless town, only to discover there's even more unfinished business.
The town of Warlock is plagued by a gang of thugs so the townspeople hire Clay Blaisdell, a famous gunman, to act as marshal. When Blaisdell appears he is accompanied by his friend Tom Morgan, a club-footed gambler. The townspeople, concerned by Blaisdell's attitude, hire one of the reformed thugs, Johnny Gannon, to accept the job of official sheriff in rivalry to Blaisdell.