Playing Nice
A psychological thriller series adapted from the best-selling novel by JP Delaney. Set against a sweeping English landscape, two couples discover that their toddlers were switched at birth in a hospital mix-up and face a horrifying dilemma as to whether they should keep the sons they have raised and loved or reclaim their biological child. When Pete and Maddie are pulled into the world of Miles and Lucy, it initially seems that all four are agreed on a solution until it becomes very clear that they are not.