Law & Order: Organized Crime
Christopher Meloni returns as Elliot Stabler, NYPD detective who is tasked to do battle with organized crime in the city. After a devastating personal loss, Stabler seeks to hide away his pain by dedicating himself to taking down the murky underworld in the city. But he returns to a vastly different department that’s grappling through a moment of reckoning.
Christopher Meloni, reprising his role as Elliot Stabler, returns to the NYPD to battle organized crime after a devastating personal loss. However, the city and police department have changed dramatically in the decade he's been away, and he must adapt to a criminal justice system in the midst of its own moment of reckoning. Stabler will aim to find absolution and rebuild his life while leading an elite new task force that is taking apart the city's most powerful crime syndicates one by one.