Champions, The Grand Final
Watch again the most dramatic and exciting final in the history of the World Cup, narrated by the protagonists. The players of the Argentina national team, leaded by Lionel Messi, provide an unique description about the 2022 World Cup in Qatar and remember the grand final against France, revealing unknown details of the matches and the intimity of the group.