Los que aman, odian
In this Argentine thriller, an old hotel on a remote beach lives forgotten in time. It’s at this once splendorous place that Enrique Hubermann arrives in search of refuge for a broken heart. But a cruel fate brings the woman he is seeking to get away from to the same hotel, where the young beauty demonstrates her heartbreaking abilities — leading to an explosion of passion, regret, and murder on one stormy evening.