In the Alemão complex, police officer Machado (Vladimir Brichta) and his subordinates, Ciro (Gabriel Leone) and Freitas (Leandra Leal), are tasked with a dangerous covert mission: arrest a drug kingpin. Following intel supplied by an informant, the officers soon find themselves ambushed and hunted by the kingpin’s dealers. From the police headquarters, police chief Amanda (Aline Borges) races to find a way to get her officers out of a lawless gang turf. The follow up film to the 2014 Brazilian crime thriller, “Alemão: Both Sides of the Operation.”