Besieged: Mexico
Veracruz, during the XVII century. A mysterious captain named Lorenzo arrives, intent on avenging the death of his father, who was wrongfully hanged 25 years earlier, and recovering his family’s most valued piece of jewelry: the legendary serpent necklace.