Can't Buy Me Love
Nowhere-man Ronny Miller is secretly in love with Cindy Mancini, the prettiest, most popular girl on campus. When Cindy finds herself in a desperate predicament, Ronny steps in to save the day - for a price!
Nowhere-man Ronny Miller is secretly in love with Cindy Mancini, the prettiest, most popular girl on campus. When Cindy finds herself in a desperate predicament, Ronny steps in to save the day - for a price! Cindy must pose as Ronny's girl so that her popularity might rub off on him. But the road to popularity takes an unexpected twist when Ronny becomes so "cool" that his former friends feel the chill. Cindy is left totally out in the cold, and Ronny himself discovers that money might buy you popularity, but it can't buy you love!