Little Angel
Little Angel chronicles the adventures of Baby John, a curious and spirited two-year-old whose boundless energy leads him into BIG play and mischief. Along with his older siblings Jack, Jill and best friend Manny, Baby John takes us through exciting and comedic stories as he explores the perfectly-imperfect world of toddlerhood.