Search for the Truth: The Amanda Knox Story
Amanda Knox discusses the yearslong battle to prove her innocence after being wrongfully convicted of her roommate's 2007 murder; interviews with K.J. Steinberg, Monica Lewinsky, Warren Littlefield and Grace Van Patten.