Hasta que Te Conocí
“Hasta que Te Conocí” unravels the life of the Divo de Juárez: Juan Gabriel. Gabriel’s extraordinary talent as a singer-songwriter allowed him to rise above poverty, betrayal, and prejudice, eventually making him one the most beloved performers in all of Ibero-America.