Beaux-parents
Coline and André are in perfect harmony with their daughter Garance and son-in-law Harold. However, Garance separates from Harold and orders her parents never to see him again. The in-laws can't bring themselves to do it: she's dumped him, but they haven't. They'll have to lead a double life to keep going. They'll have to lead a double life to keep seeing their beloved son-in-law, while hiding.