Tracker
Tracker stars Justin Hartley as Colter Shaw, a lone-wolf survivalist who roams the country as a reward seeker, using his expert tracking skills to help private citizens and law enforcement solve all manner of mysteries while contending with his own fractured family. The series is based on the bestselling novel The Never Game by Jeffery Deaver.
When a crime scene cleaner disappears, Colter discovers her fascination with true crime.
When chasing down leads about his father’s past, Colter meets a man desperate to find his daughter.
Injured and framed for a string of murders, Colter must rely on unexpected ally Billie.
Colter uncovers a teen’s underground fake ID business and the secret life he’s been hiding.
Colter uncovers a trail of stolen drugs and disguises revealing a calculated revenge plot.
A veteran stuntman disappears following a risky stunt, his girlfriend calls Colter to investigate.
Randy enlists Colter’s help when one of his closest friends vanishes while under house arrest.
Colter’s search for a woman who went missing from a rehab facility takes an unexpected turn.
Colter and Russell unite in a personal mission to uncover their father’s mysterious work.