Travis Japan Summer Vacation!! in the USA
Travis Japan embarks on a summer road trip through the Rocky Mountains in North America. Divided into teams, one hits the road by RV, the other dives into local culture. With new horizons to explore and heartfelt connections to make, this road trip promises to be unlike any other.
Travis Japan's summer vacation begins by splitting into two teams: Team A and Team B.
Team A kicks things off in Salt Lake City while Team B is making moves in Albuquerque.
Team B soaks up the Old West vibes while Team A is on a mission to Arches National Park.
Team B rides the Durango and Silverton Narrow Gauge Railroad, taking in the cinematic scenery.
Travis Japan finally reunites! The members reflect on their journey over tacos and beer.