Rematch
Inspired by true events, Rematch is a psychological thriller about the historic confrontation between Garry Kasparov, the greatest chess player of all time, and IBM's supercomputer, Deep Blue. This human vs. machine battle will forever change the perception of artificial intelligence.
After their initial confrontation, Kasparov agrees to a rematch against the supercomputer Deep Blue.
After Garry loses Game 2, he must react. Psychological warfare sets in on and off the chessboard.
Garry has disappeared and confronts his past. Can Helen provoke Kasparov's ego and bring him back?
It's the final game. Kasparov goes all in as humanity's relevance now depends on him.