Dis-moi juste que tu m'aimes
After fifteen years of marriage, Marie's relationship with Julien is threatened by the return of Anaëlle, his former love. Consumed by jealousy, she embarks on a toxic affair with Thomas, her boss. As manipulation and danger unfold, Marie jeopardizes her marriage and her identity. Her pursuit of freedom could lead to losing everything she holds dear.
After fifteen years of marriage, the relationship between Julien and Marie falters when Anaëlle, Julien's old flame, reappears. Confronted with this unexpected return, Marie spirals into jealousy and insecurity as she embarks on an affair with Thomas, her new boss. Drawn into a toxic relationship, Marie questions both her marriage and her own identity, and her connection with Thomas could lead her to risk losing everything. To free herself from Thomas' control, Marie must redefine her priorities, choosing between her desire for freedom and protecting her family.