The Ghost and Mrs. Muir
When recent widow Lucy Muir rents a house by the ocean, she discovers that it’s haunted by a cantankerous sea captain. In an unlikely turn of events, the two develop a friendship, with the captain even helping her earn money by “ghostwriting” a book. Eventually, they fall in love, but their romance is challenged when a suitor turns up.