The Girl Who’s Allergic to Herself
British Gymnastics Disability Champion Natasha Coates has a rare condition that can cause a severe allergic reaction to anything - even herself. This film follows her tumultuous recovery as she fights to compete once more, even after 27 anaphylactic shocks land her in intensive care.