Mary Queen of Scots
Saoirse Ronan stars as Mary Stuart in this historical drama about the life of the Scottish monarch and her contentious rivalry with her cousin, Elizabeth I (Margot Robbie). Upon the death of her husband, the King of France, 18-year-old Mary returns to her native Scotland to reclaim her rightful place on the English throne, thereby threatening the reign of Elizabeth I.