Patients
Bathing, dressing, walking, basketball...things Ben can no longer do when he lands at a physiotherapy center following a crippling accident. His new friends are tetraplegics, paraplegics, victims of head injury, and the crème de la crème of the handicapped. Together, they'll learn patience.
Bathing, dressing, walking, basketball...things Ben can no longer do when he lands at a physiotherapy center following a crippling accident. His new friends are tetraplegics, paraplegics, victims of head injury, and the crème de la crème of the handicapped. Together, they'll learn patience. They'll resist, show off, quarrel, flirt, and above all, they'll find the strength to live again. This is a story of rebirth: a chaotic journey marked by wins and losses, tears and laughter, and especially encounters with others because healing is a team effort.