Handigang
17-year-old Sam goes to high school, like all young people his age. Except he is not like most of them: Sam is in a wheelchair. The arrival of a new student, Vincent, changes everything. Together, they set up a gang to speak up on the poor accessibility and consideration that they endure daily.
17-year-old Sam goes to high school, like all young people his age. Except he is not like most of them: Sam is in a wheelchair. He grew up with his mother, Nina. The arrival of a new student, Vincent, makes Sam aware of the injustices that surround him and his "special friends": Lila, who has Asperger's syndrome, and Tom, who is hearing impaired. Together, they set up a gang to speak up about the poor accessibility and consideration that they endure daily. They aim to strike people's consciousness without feeling sorry for themselves.