Justified
At the explosive center of the action, Western-style, gun-slinging U.S. Marshal Raylan Givens confronts murder, drugs, bank heists, mobsters, crime families, corrupt politicians. His ultimate adversary is the cunning, complex outlaw Boyd Crowder, but the real wild card is Ava Crowder, the mysterious woman torn between the two men and both sides of the law.
The contents of a stolen safe deposit box lead Raylan and Boyd to mysterious real estate deals.
Raylan declares war on the men who are forcing Harlan's most valuable real estate to change hands.
Raylan opts out of looking for the fugitive Ty Walker to spend time with Winona and their baby.
Boyd and Raylan near their inevitable showdown as they go on the run to look for Ava.
Markham and his crew pursue Ava, while Raylan and Boyd head for their final showdown.