La Terre des Hommes
Constance, a farmer’s daughter, struggles to save her family’s farm from bankruptcy with her fiancé. To succeed, she must face powerful landowners who control the land and the local economy. When an influential man offers his support, he seems to hold the key to their future. But during negotiations, he forces his desires on her, and Constance must confront a new kind of violence that threatens everything she’s fought for.
Constance, a farmer’s daughter, dreams of saving her family’s struggling farm with her fiancé by taking it over and keeping it alive. To do so, she must expand, invest, and compete against the powerful landowners who control the area. Determined and hardworking, she earns the support of one of these influential farmers, whose approval could secure their future. But when he takes advantage of his power and crosses a line during their negotiations, Constance is forced to confront a new kind of violence—one that threatens not only her dream but also her sense of self.