Courage Under Fire
While his own record is under investigation, a Persian Gulf tank commander reviews another officer's candidacy for a posthumous medal and becomes drawn into her story.
A troubled army colonel with a black mark on his record investigates to see if a Medal of Honor should be awarded to a female officer killed in the Gulf War. In the course of uncovering a conspiracy he confirms the woman's heroism and redeems his own honor.