Encore Heureux
All right, Marie is a bit tired of her husband Sam’s carefree attitude. He’s been an unemployed executive for two years. All right, she’s also quite tempted by that handsome stranger who’s been courting her. All right, there’s also her daughter’s piano competition... If this fragile and slightly crazy balance somehow holds, an unexpected event will soon send the whole family down an even wilder path.