Safari
Tour organizer Richard Dacier bites off more than he can chew when he loses at poker to the South African mob. Coming face to face with Africa's cruellest Godfather, Mr. Charles, he is given two choices, either Charles's men kill Bako, or add an extra tourist to his upcoming safari and ensure the safe delivery of a locked briefcase. A simple task, it seems.