A BOUT PORTANT
All is well for Samuel and Nadia. He is studying to become a registered nurse, and she is expecting their first child. But everything changes when Nadia is kidnapped before Samuel's eyes, and he is knocked out cold. When he comes to, his phone is ringing; he has just three hours to get a man under police surveillance out of the hospital.
All is well for Samuel and Nadia. He is studying to become a registered nurse, and she is expecting their first child. But everything changes when Nadia is kidnapped before Samuel's eyes, and he is knocked out cold. When he comes to, his phone is ringing; he has just three hours to get a man under police surveillance out of the hospital. Samuel's destiny becomes inextricably linked to Sartet's, a thief whom the police are after. If he wants to see his wife again, Samuel has got to act fast.