The Savages
Until recently, all John and Wendy Savage (Hoffman, Linney) had in common was a lousy childhood and a few strands of DNA. But after years of drifting apart, they're forced to band together to care for the elderly, cantankerous father who made their formative years "challenging." In the process, both of these aimless, perpetually adolescent forty-something's may just, at long last, have to grow up! Academy Award winner Philip Seymour Hoffman and Academy Award nominee Laura Linney deliver unforgettable performances in this hilarious coming-of-middle age story from Oscar-nominated writer / director Tamara Jenkins.