Nancy Corrigan - Sky Blazer
Fleeing poverty in Ireland, Nancy Corrigan arrived in America with a dream. Determined not to remain a maid, she financed her own aviation ambitions, becoming a pioneering female pilot who trained male fighter pilots during World War II and paved the way for women in aviation.