Law & Order: Special Victims Unit
From the creator of the longest-running drama series on television, "Law & Order", comes a powerful series chronicling the life and crimes of the Special Victims Unit of the NYPD. Each episode follows the exploits of the dedicated detectives as they attempt to solve the city's most complex cases. They diligently follow lead after lead, relentless in their quest for justice and the search for truth.
When a transgender teen is taunted by high school kids, bullying escalates to tragedy.
Benson (Mariska Hargitay) is taken hostage when she tries to stop a violent home invasion.
A murky he-said, she-said date rape case ruins the futures of two high school students.
Chicago P.D. detectives Lindsay and Dawson join the SVU in the hunt for two escaped murderers.
When a lack of evidence leads Barba to drop rape charges against a popular actor.
The producers of a reality dating series make Benson and the SVU part of the show.
A corrections officer is arrested for sexually assaulting female inmates in and out of prison.
Corrections Officer Gary Munson take drastic actions that threaten the lives of ADA Barba.