Desk Set
A computer brought in to modernize a TV research department by an efficiency expert fires all of the staff – including the efficiency expert himself.
Spencer Tracy and Katharine Hepburn star in this hilarious romantic comedy based on the Broadway play. When Richard Sumner, an efficiency expert (Tracy), is hired on to modernize her operation, Bunny Watson (Hepburn), head of a TV network research department, worries that she’ll lose her job – and with good reason, since a computer Sumner installed merrily begins issuing pink termination slips!