Torpedo
During World War II, a ruthless team of Belgian resistance fighters is tasked with hijacking a German submarine. Their mission is to transport uranium for the Manhattan Project from the Belgian Congo to New York. When the German enemy stands in their way, the fate of all humanity is at stake.