Bref. Good Friends
Dive into the behind-the-scenes of the cult series “Bref.” Ten years after Season 1, the creative duo Kyan and Navo make their grand return with a second season. "Bref. Good Friends" is a celebration of this unique friendship, highlighting their bond in creation and teamwork.
Dive into the behind-the-scenes of the cult series “Bref." "Bref. Good Friends" tells the story of the incredible friendship between Kyan and Navo: from their teenage years and their debut in stand-up to the creation of Bref.'s first season, their inspirations and their extended universe. A decade later, the documentary chronicles a new chapter in this creative collaboration and their return for Season 2. It unveils their inspirations, challenges, and shared victories. Enriched by intimate testimonials from their close collaborators, including Harry Tordjman, Alice David, Jonathan Cohen, Gringe, Baptiste Lecaplain, Clément Cotentin, Keyvan Khojandi, and Anna Apter, the documentary is above all a celebration of creativity and human connections.