Mauvaises Herbes
Wael, a former street child, makes a living from small scams with his adoptive mother and partner-in-crime, Monique. When this unconventional duo swindles the wrong guy, Victor, an old acquaintance of Monique, now in charge of a support organization for troubled teens, they have no choice but to become his interim secretary and educator.