Mes Frères et Moi
Nour is 14 years old. He lives in a working-class neighborhood by the sea. He is about to spend a summer punctuated by the misadventures of his older brothers, his mother's illness and community service. While repainting a corridor at his school, he meets Sarah, an opera singer who is leading a summer course. An encounter that opens up new horizons for him.