Snowball Earth
"Tetsuo, a timid boy, had only one friend: the giant robot 'Yukio'. Together, they stood as humanity’s last hope, battling intergalactic kaiju. Ten years after their final battle, Tetsuo returns home to find a planet locked in eternal ice "SNOWBALL EARTH".
For shy young Tetsuo, the only friend he’s ever known is the giant robot 'Yukio'. Together, they defended humanity as its “saviors,” standing against intergalactic kaiju that invaded from space. A decade has passed since their final, desperate battle for humanity’s survival. When Tetsuo finally returns to Earth, he finds a world transformed into a frozen wasteland - an icebound planet now known as 'SNOWBALL EARTH'.
In search of life in frozen ruins, Tetsuo encounters human survivors that he's been searching for.
Tetsuo is welcomed by the survivors at the Mishima Mall. But why is it so warm in a frozen world?
A new enemy seeks out the Mishima Mall as a targeted Testsuo visits Hagane's late mother's lab.
Driven by jealousy, a former member of E-RDE commands a merciless attack on Tetsuo and the others!
Overwhelmed by the powerful kaiju, Hercules, Tetsuo turns the tide of battle with... Communication!
Ao returns to the Mall and takes on the enemy while the Boss recounts Sagami's past!
A rematch with Hercules begins. The Mishima Mall vs. Vierde battle reaches its climax!