Problemos
Jeanne and Victor are two young Parisians returning from holiday. On the way, they stop off to say hello to their friend Jean-Paul, on the meadow where his community has taken up residence. The group is fighting against the construction of a water park on the last wetland in the region, and more generally against modern society, the great Babylon.
Jeanne and Victor are two young Parisians returning from vacation.On their way, they stop to greet their friend Jean-Paul, on the meadow where his community has taken up residence.The group is fighting against the construction of a water park on the region's last wetland, and more generally against modern society, the great Babylon. Seduced by a community that advocates “living differently”, where individualism, technology and gender distinctions are abolished, Jeanne and Victor accept the invitation to stay a few days. When, one morning, the CRS barrier in front of them disappears, the Community thinks it has won out over the modern world. But the pleasure is short-lived. With the exception of their camp, the earth's population has been decimated by a terrible pandemic. This leaves the group as the world's last survivors. Will they have to find new enemies to survive?