The Jungle Bunch - Funny Bird
The Jungle Bunch are going about their business around the pond, when two characters appear among our heroes: a caterpillar, soon followed by its natural predator, the Owl. The Owl, as impassive as it is indestructible, quickly exasperates the Jungle Bunch who try to get rid of it by absolutely any means necessary!