It Boy
Alice Lantins is 38 years… she has everything it takes to become the next editor-in-chief of Rebelle Magazine, except her uptight image.But when attractive, 20-year-old Balthazar crosses paths with Alice, her colleagues’ view of her inexplicably changes. Realizing that this is crucial to her promotion, Alice pretends to embark on an unlikely love affair.