Lifeboat
When a ship of Americans and Britons is sunk by a German U-Boat missile during WWII, the survivors must cope with the elements -- and each other. They know nothing about navigation or survival at sea. So when they rescue the Nazi U-Boat Captain, they have no choice but to trust his survival skills, even though he is steering them back to his boat.
When a ship of Americans and Britons is sunk by a missile from a German U-Boat during WWII, the survivors must cope with the elements -- and each other. Unfortunately, they know nothing about navigation or survival at sea, and quickly begin to turn on each other. So when they pull the Nazi U-Boat Captain out of the sea they have no choice but to trust his superior survival skills, even though the course he is steering is back to his boat, and he is taking them as prisoners of war.