ADE Label Night 2015 - Nicky Romero & Friends
Feel the energy of Amsterdam Dance Event with this live set from Nicky Romero's label night at the legendary Melkweg. Experience an unforgettable night of electronic music, featuring explosive guest appearances by fellow superstar DJs Afrojack and Martin Garrix.