King Bansah and His Daughter
In Ludwigshafen, Germany, car repairman and Ghanaian king Céphas Bansah governs 200,000 people remotely. His German-born daughter Katharina, a graphic designer, experiences discrimination, contrasting her father's assimilationist views with her desire for self-acceptance. They embark on a journey to Ghana, where Katharina seeks to reconnect with her heritage and decide her future.