Antigang
Highly efficient bank robbers, as ingenious as they are brutal, are targeting jewelry stores and banks in the heart of the capital city. Serge Buren, a legendary cop, sets out in pursuit with his young colleagues. His superiors, who do not appreciate his expeditious methods, urge him to succeed.