Happiness Never Comes Alone
By night, Sacha plays in a jazz club and seduces pretty girls. He lives in the moment, for the fun of it. No alarm clock, no wedding ring, no taxes to pay. Charlotte has three children, two ex-husbands and a professional career to manage. She has no room for a love story. They have nothing in common. They do not belong together. They are made for each other.