Daddy Long Legs
Fred Astaire stars in this romantic musical as a wealthy benefactor who falls in love with the 18-year-old girl he anonymously sponsors. Two years after Jervis Pendleton III (Astaire) becomes a benefactor to Julie Andre (Leslie Caron), a teen orphan, the two finally meet. But complications arise when Jervis begins to fall in love with Julie, and then attempts to “do the right thing.”