Where the Sidewalk Ends
A cop, Mark Dixon, is already in trouble with his superiors for his brutal tactics when he accidentally kills a murder suspect. To protect himself, he decides to cover it up and pin the killing on a racketeer he hates and knows has committed many crimes like this in the past.