The Fire Within
Following a stay at a rehabilitation clinic in Versailles, Alain Leroy feels deeply disgusted with life. Upon his return from a trip with Lydia, a friend of his estranged wife, he decides to end his life. Before he does this, he plans to reconnect with old companions one last time.
Following a stay at a rehabilitation clinic in Versailles, Alain Leroy feels that life has lost all taste. Upon his return from a trip with Lydia, a friend of his estranged wife Dorothy, he decides to end his life, but before doing so, he plans to spend one last day and night reconnecting with old companions, taking stock of what remains and what no longer can.