My Best Friend's Wedding
A high-spirited romantic comedy that serves up something wild, something new, something touching and something truly hilarious. Roberts dazzles as commitment-shy Jules Potter, who reluctantly realizes she is in love with her best friend Michael (Mulroney). There is just one catch: he's about to marry someone else.
Julia Roberts, Dermot Mulroney, Cameron Diaz and Rupert Everett star in MY BEST FRIEND'S WEDDING, a high-spirited romantic comedy that serves up something wild, something new, something touching and something truly hilarious. Roberts dazzles as commitment-shy Jules Potter, who reluctantly realizes she is in love with her best friend Michael (Mulroney). There is just one catch: he's about to marry someone else. Comically crazed and full of devious plans, Jules will do anything to steal him back...except tell him the simple truth.