Heaven Can Wait
Henry Van Cleve, an aged former playboy, has died and gone to hell, but the ruler of the realm of darkness, His Excellency, isn't convinced Van Cleve's come to the right place.
Henry Van Cleve (Don Ameche), an aged former playboy, has died and gone to hell, but the ruler of the realm of darkness, His Excellency (Laird Cregar), isn't convinced Van Cleve's come to the right place. Henry proceeds to recount his life story, from his first real stirrings of passion with a French governess to the wooing and winning of his beautiful wife, Martha (Gene Tierney).